Fizetési és szállítási módok
Gyakran felmerülő kérdés egy webshop esetében, hogy milyen fizetési és szállítási módok érhetők el. Rövid összegzéssel szeretnénk segíteni a vásárlásod. Itt mindent megtudhatsz oldalunkon elérhető fizetési és szállítási módokról.
Fizetési lehetőségek
Webáruházunkban megtalálható fejlesztő fajátékokat és gyerekszoba kiegészítőket az alábbi fizetési lehetőségekkel tudod megvásárolni:
A csomagod árát utalva is fizetheted. Az utaláshoz szükséges adatok:
Kedvezményezett bankja: OTP Bank Nyrt.
Kedvezményezett neve: Gaia Kids Kft.
Adószám: 27755040-1-41
Kedvezményezett számla száma: 11702043-21461709
Közlemény: Ide minden esetbe írd be a neved és a rendelés számodat.
Bankkártyás fizetésre a Barion rendszerén keresztül van lehetőséged.
Ez egy olyan fizetési rendszer, ahol biztonságos módon tudsz kártyával fizetni. Amennyiben a kártyás fizetést választod, a Barion rendszeren keresztül megadod a kártyád szükséges adatait.
Készpénzes vagy kártyás fizetés a futárnak. Ennek a fizetési módnak a plusz költsége 650 Ft.
Szállítási módok:
Webáruházunkban megtalálható fejlesztő fajátékokat és gyerekszoba kiegészítőket az alábbi szállítási lehetőségekkel tudod megvásárolni:
A házhozszállítás 40.000 Ft feletti rendelés esetén ingyenes!
Minden 40.000 Ft alatti rendelésre a következő táblázat alapján számolódik a szállítási költség:
0 – 5 kg között: 1900 Ft
5,1 – 10 kg között: 2490 Ft
10,1 – 20 kg között: 2990 Ft
20,1 – 30 kg között: 3990 Ft
30,1 – 40 kg között: 4990 Ft
Utánvétes fizetés esetén 650 Ft kezelési költséget számítunk fel a szállítási költségen felül.
Amennyiben ezt a szállítási módot választod, az alábbi folyamaton keresztül jut el hozzád a csomag: Átadjuk a csomagodat a GLS futárnak. Erről e-mail értesítést kapsz tőlünk.
A kiszállítás időpontjáról a GLS küld egy e-mailt. Pl.: 10.16-án 10 és 12 óra között. A kézbesítés munkaidőben, általában 8 és 17 óra között történik, ezért szállítási címként mindenképpen olyan címet adj meg, ahol napközben tartózkodik az, aki átveszi majd a csomagot. Amennyiben a megadott cím nehezen megtalálható, a szállítási cím megadása alatt megjegyzés rovatban hagyhatsz megjegyzést a futárnak.
Az első sikertelen kézbesítés után a futár még egyszer ingyen kiszállítja a csomagot a megadott címre. A második sikertelen kiszállítás után már csak a szállítási díj ismételt megfizetése esetén kerül újból kiszállításra a termék.