Barion Pixel

Gyakori kérdések

Vásárlóink részéről legtöbbször feltett gyakori kérdések listáját azért állítottuk össze, hogy segítsünk Téged eligazodni webshopunkban és segítsük vásárlásod. Válogass kedvedre fejlesztő fajátékaink és gyerekszoba kiegészítőink között.

Fontosabb gyakori kérdések megválaszolása

Természetesen van lehetőség későbbi rendeléssel kibővíteni a meglévő hintátokat 1 vagy akár 2 rámpával. Erre úgy van mód, hogy az adott hinta termékoldalán a hintáknál a „Hinta nélkül” opcióval együtt az „1 Rámpával” vagy „2 Rámpával” opciót választod. Ebben az esetben hintát nem küldünk, csak a kiválasztott számú rámpát. Fontos, hogy a KateHaa rámpák, csak KateHaa hintákkal illeszkednek tökéletesen és biztonságosan!

Természetesen van lehetőség későbbi rendeléssel kibővíteni a meglévő szettetek extra rámpával. Erre úgy van mód, hogy az adott hinta termékoldalán a kockáknál a „Kocka nélkül” opcióval együtt a „Létrával” vagy „Mászóka/csúszda rámpával” vagy „Mindkettővel” opciót választod. Ebben az esetben kockát nem küldünk, csak a kiválasztott rámpát. Fontos, hogy a KateHaa rámpák, csak KateHaa kockákkal illeszkednek tökéletesen és biztonságosan!

Igen. Fontos, hogy amint kézhez kapjátok a rendelt termékeket azonnal nyissátok ki és ellenőrizzetek mindent. Dobozok számát, termékek színét, összeszerelhetőségét, csavarokat stb. Ezt azért kérjük, hogyha bármi baj merülne fel, akkor még időben meg tudjuk oldani nektek.

Ritka esetekben előfordulhat, hogy a gyártó téveszt csomagolás közben. Ebben az esetben kérlek mihamarabb vedd fel velünk a kapcsolatot emailen és küldj képet arról, hogy mi is a probléma. Igyekszünk neked azonnal válaszolni, hogy gyorsan orvosolhassuk a problémát.

Sajnos ritka esetekben előfordulhat, hogy gyártást követően sérült termék kerül a vásárlóhoz. Ebben az esetben kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot emailen keresztül. Csatolj képeket a termék hibás részeiről, hisz mi is ezek alapján tudunk reklamálni a gyártók felé. Amennyiben van készleten levő csere termékünk, akkor küldjük azonnal. A hibás játékért GLS futárt küldünk, így azt a dobozába minden esetben csomagold vissza.

Ha a sérülés esetleg nem megfelelő szállításból fakad, akkor a sérült csomagolást nem vagy kötelesek átvenni, ám ha mégis úgy döntesz, hogy átveszed a csomagot, akkor jegyzőkönyvet kell kérni a futártól a keletkezett hibáról. Ebben az esetben reklamálunk a futárszolgálatnak, de nem vagyunk kötelesek cserélni.

Továbbiak

Bármi kérdés kiküszöbölés végett, és hogy segítsünk titeket az összeszereléskor minden KateHaa termék szerelési útmutatóját megtaláljátok a csomagolásokban és termékoldalakra feltöltve is.

Készleten lévő termékeket akár még aznap, de legkésőbb másnap át is adjuk a GLS futárnak, így akár már a rendelés leadását követő nap a kezedbe kaphatod. Rendelést követően emailben tájékoztatunk, hogy a rendelést “Feldolgozás alatt” van vagy “Teljesítve”, ez ilyenkor azt jelenti, hogy átadtunk a futárszolgálatnak, amiről szintén kaptok e-mailes értesítést. Ha esetleg valamelyik termékünk nincs készleten vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy mikor lesz újra elérhető és mikorra tudnád megkapni.

Minden termék esetében készletről dolgozunk. Ha mégis kifogynánk valamelyik termékből, vedd felünk a kapcsolatot, hogy megtudhasd mikor lesz újra elérhető a termék és mikor tudnánk küldeni.

Mihamarabb vedd fel velük a kapcsolatot, hogy gyorsan utána járjunk neked, hogy mikorra lesz újra készleten a termék és mikor tudnánk küldeni neked.

Minden termékre 14 napos visszaküldési joga van minden vásárlónknak. Visszavenni csak saját, sértetlen csomagolásban érkezett sértetlen és hiánytalan terméket áll módunkban, így 14 napig javasoljuk a csomagolás megtartását.

Te is zsebelj be 10% kedvezményt!

Íratkozz fel hírlevelünkre, hogy egyedi ajánlatainkról időben értesíteni tudjunk és biztosan nem maradj le legújabb termékeinkről!

Feliratkozásodért megajándékozunk egyszeri 10% kedvezménnyel is, melyet 40.000 Ft vásárlás felett tudsz beváltani!